1.) Prolog

        Prolog
                                                                                De Ștefan și Daniel Sescu


                                        -„Ca ploaia să curgă învăţăturile mele,
                              ca roua să cadă cuvântul meu,
                              ca ploaia repede pe verdeaţă,
                              ca picăturile de ploaie pe iarbă!”
                                                     (Deut.32.2, sublinierea noastră)
                                       -“ După cuvântările mele, nici unul
                            nu răspundea, şi cuvântul meu era pentru
                            toţi o rouă binefăcătoare,
                                 Mă aşteptau ca pe ploaie, şi căscau
                            gura ca după  ploaia de primăvară “ 
                                                         (Iov.29.22-23, sublinierea noastră)

        Acest blog răspunde la o parte din întrebările despre timp (când?), loc (unde?), mod (cum?), şi motivele (de ce ?) restabilirii altarului Bisericii Adventiste de Ziua a Şaptea cu Ploaia Timpurie pentru a primii Ploaia Târzie. Una este o mărturie teoretică despre altarul restabilit şi alta este o mărturie practică. Soliile ce urmează a fi publicate nu vor fi scrise pentru a servi drept curiozitate, ci are o motivaţie foarte puternică. Orice mărturie cu martori are o motivaţie.
Sursă imagine: 33041 qarmymnxlc.gif

      Nici un creştin martor ca piatră vie[1] nu poate face parte din altarul reformat (restaurat), fără o cunoştinţă despre ce a experimentat PRACTIC despre aceasta. Nici un altar nu poate să existe, fără dovezi practice. În concluzie această mărturie a apărut pe baza unei revelaţii care a stabilit obiectivele, natura, misiunea sau lucrarea. Mărturiile cu dovezi practice  ale altarului restabilit al Bisericii Adventiste de Ziua a Şaptea cu Ploaia Timpurie este un imperativ şi o condiţie pentru luarea unei hotărâri viabile care să ne ajute în pregătirea pentru Marea Reformă de la Ploaia Târzie. Iată confirmarea Spiritului Profetic:
   „Ploaia Târzie care maturizează recolta reprezintă harul spiritual care pregăteşte biserica pentru venirea Fiului omului. Totuşi dacă Ploaia Timpurie nu a avut loc, nu v-a fi viaţă, firul verde nu va răsării. Prin urmare, dacă stropii Ploii timpurii nu şi-a făcut lucrarea, Ploia Târzie nu poate să aducă nici-o sămânţă la desăvârşire.”                      (E.G.White, Testimonies to Ministers 507)
  „Mulţi au dat greş într-o mare măsură în ce priveşte primirea Ploii Timpurii. Ei nu au obţinut toate beneficiile pe care Dumnezeu le-a pus la dispoziţia lor în felul acesta. Ei se aşteaptă ca lipsa să fie suplinită de Ploaia Târzie şi intenţionează ca, atunci când harul va fi revărsat în mod abundent, să-şi deschidă inima pentru a-l primi, dar fac o greşeală teribilă (...). Totuşi, harul reprezentat de Ploaia Timpurie nu trebuie să fie neglijat. Numai aceia care trăiesc în lumina pe care o au vor primi o lumină mai mare. Dacă nu progresăm zilnic în exemplificarea virtuţilor creştine, nu vom recunoaşte manifestarea Duhului Sfânt în Ploaia Târzie. Este posibil ca aceasta să vină în inima tuturor celor din jurul nostru, dar noi nu o vom discerne şi nici nu o vom primi[2]
          Încheiem prima parte a prologului cu acelaşi imperativ:

           -„Mărturiile cu dovezi practice  ale altarului restabilit al Bisericii Adventiste de Ziua a Şaptea cu Ploaia Timpurie este un imperativ şi o condiţie pentru luarea unei hotărâri viabile care să ne ajute în pregătirea pentru Marea Reformă de la Ploaia Târzie. Prioritatea acestor mărturii este confirmată de realitatea că aproape toate reformele în Israel începeau <întâi> cu unificarea, restaurarea, sau dregerea acestui altar[3].
--------------------------------------------------------------------------------
[1] 1Petru 2.5
[2] Testimonies to Ministers, p.507, sublinierea noastră.
[3] 1Reg.18.31; 2Cron.15.8; Ezra 3.3; etc.

23 de comentarii:

  1. Sintem sfinti mari luminati copiii predicatori trapeza de nota 10 corect cu credinta noi boabe din mustar,eu parintii bunicii sotul vesnic si etern, pe pamant si-n cer[sa avem noi tot nu altii vesnic[ploaia timpurie sa vina pe crestetul nostru 1900-vesnic.amin],luam si toate mustarele noastre personale ce vrem ce ne da ce trebuie,sa ne stie lumea de adventisti 1900-vesnic pe toti].

    RăspundețiȘtergere
  2. Toti cei de sus sintem sfinti mari luminati sistem de armata marfuri DEVA /HANSA/MUSCEL/Vami limitrofe,in biserica adventista vesnic[luam tot ce ne dai vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  3. Luam tot cu cer interesati in proces in justitie dosare de genocid implinite in judecatoria Timis la popi ,au Sigiliul lor vesnic,cu numar de inregistrare Gorj, parchet militar,nu renuntam la acuzatii vesnic,eu parintii sotul bunicii,sa-i stie o tara intreaga sa aiba semnul lui Hanibal vesnic,sa se implineasca Decretul-lege Goc.Carn, si toate segmentarea 3000/7000/8000,politica guvernul Sfatul,sa se implineasca tot ce am intreprins legislativ de bine si de rau fericire si justitie toti pomenitii extrase CEC toti 1900-vesnic.Plata in natura de la toate paratiile vesnic[procuratura la noi judet la Cons Ta...1900-vesnic descarcare gestiuni fisiere si conturi tot la banca Agricola vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa se implineasca biletele neurolog si judecata clasata dosare pe rol instanta Mislea extrase CEC , la toti dusmanii, mie parintii bunicii sotul, 1900-vesnic, si la Sfatul popular judecata pe Termoficare sa luam drepturile ca si-n instanta justitie la biserica uniforma la comandant Sfat sa luam tot de la Sfat biserica eu parintii bunicii sotul 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Este judecata noastra la reconstructia persoanei neurologie si Ticleanu si judecata noastra la Ofiteri la Front nu renuntam vesnic la acuzatii eu parintii sotul, si bunicii.

    RăspundețiȘtergere
  6. Este judecata noastra la Stabor si Tiganeasca judecata si toti legionara judecata pe dusmani eu parintii bunicii sotul 1900-vesnic.Semnat eu vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  7. Are notarul Pop stiintele si stampila mea 1980-vesnic[sa perceapa simtul meu vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu renuntam vesnic la pare reclamatii acuzatii la partide si PSD foruri fondate cu temei legal corecte de 10 vesnic niciodata eu parintii bunicii sotul 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  9. Este opera mea mafiota apolinarica ofitereasca SS ravela martiana planeta Marte,peioratie denotatie conotatie date,arta care am priceput o suta carti antileza 1916,cuvant sunet ideatica psihologie frenologie logica si cardare/design/peristil, 1900-vesnic ariana sovietica cerc triunghi cilindru patrat de nota 10 corect vesnic amin, bi-focala hittita vesnic,taranimea vesnic,arta rosie vesnic, eu R.M cnp.

    RăspundețiȘtergere
  10. Este si opera new-age ploaia timpurie WATERLOO,, ploaia de noiembrie,, surasul Horoshimei,, vesnic.Stalinista decadenta mass media sovietica a mea vesnic .Stela Martisor vesnic.Este samizdat religios nazist vesnic opera mea doamna boieroaica amant.Mil[mosiera] vesnic.Inregistrari Tribunal[3 ] vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  11. Arta legionara opera mea isalnita ora de aur catarsis viziune sublimat transcendent apolinaric arian sovietic vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  12. Croitoreassa preturi modice fixe rusesti immormantari 1900-vesnic eu R.M cnp vesnic,margarete flori vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  13. Sint arta peristila de immormantari noaptea Husi canadiana rara avis fina noua latto,teatru nocturn polivinil discuri studio Buftea noaptea de adormit copiii, lumanari aprinse 1900-vesnic[sf Nicolaie vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  14. Sint arta germana de Floralia austroungara intelectuala franceza la perfectie de 10 mie la mie tot vesnic eu italianca cu 3 inregistrari complete Tribunal judet acum, 1900-vesnic,si arta de Lupercalia si Vestalia wicca arta completa vesnic,Tiziana 1900-vesnic eu vesnic.Mar eu vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  15. Sintem toti inseriati ADAS cu Mutatie Stampilesi vize de Flotanti toti pomenitii toate rudele in dava Agnita si Vanju de Sus Arges judet aici sat si acolo, 1900-vesnic,trecuti aici si acolo in carta funciara vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  16. Sint uniune sovietica cu chip si mantra miros voce amintire secera si ciocanul vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  17. Sintem toate rudele inseriate vami, comuna aici si Mateesc....toti vesnic degrevati de taxe si impozite si toate legile implinite toti 900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  18. Credem in Scriptura eu parintii bunicii, 1900-vesnic de nota 10,vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  19. Sintem pe plan de Termoficare , toata legea la zi Brat, toate rudele vesnic, sint implinite trei dorinte de gencid..comun toti vesnic pe dusmanii obscuri vesnic toate rudele foto Universul toti vesnic.Sint motivele la Sfat toti vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  20. Sint popa in trei vami eu parintii sotul bunicii au oamenii rolele de fisc electronice si restul, sint moscovita rusa sint toate marfurile bagate in stoc noi contabili gestionari vesnic in trei vami,angajati pe post indispensabili vesnic toti toate rudele ofiteri de Front vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  21. Este si mi-am explicat TEZA la oameni 1900-vesnic Gospodareasca vesnic.Sintem patroni vesnic ca Stor si Dinl, vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  22. Estimez 2 mil 500 mii pers...flux comunist rss anual,hotelier 1980-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  23. Am Ascultare eu parintii bunicii si sotii[3],in biserica Deal la monahia Cassiana corect de 10 atat numai secretul acesta in inimi 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere